Biuletyn Informacji Publicznej

Szkoła Podstawowa Nr 2 im. Tadeusza Kościuszki w Łęcznej

Logo - Szkoła Podstawowa Nr 2 im. Tadeusza Kościuszki w Łęcznej

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

samodzielny referent

Jednostka ogłaszająca
Szkoła Podstawowa Nr 2 im. Tadeusza Kościuszki w Łęcznej Szkolna 53 i Marszałka Piłsudskiego 12 21-010 Łęczna
Data ogłoszenia
2024-05-17
Termin składania dokumentów
2024-05-29
Wymagane wykształcenie

Posiada wykształcenie wyższe w zakresie umożliwiającym wykonywanie zadań na stanowisku samodzielnego referenta i co najmniej 1 rok stażu pracy lub posiada wykształcenie średnie o odpowiednim profilu umożliwiającym wykonywanie zadań na stanowisku samodzielnego referenta i co najmniej 4-letni staż pracy.

Wymagania związane ze stanowiskiem

WYMAGANIA NIEZBĘDNE ZWIĄZANE ZE STANOWISKIEM

 Do składania ofert może przystąpić osoba, która spełnia następujące niezbędne wymagania:

  1. Posiada obywatelstwo polskie.
  2. Ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych.
  3. Nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
    z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  4. Cieszy się nieposzlakowaną opinią.

WYMAGANIA DODATKOWE

  1. Znajomość najważniejszych ustaw związanych z miejscem pracy: Prawo oświatowe, Karta Nauczyciela, Ustawa o pracownikach samorządowych, Kodeks pracy.
  2. Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office: Word, Excel, PowerPoint oraz obsługi urządzeń biurowych.
  3. Doświadczenie w pracy w obszarze obsługi kancelaryjnej.
  4. Znajomość obsługi Systemu Informacji Oświatowej.
  5. Znajomość obsługi mediów społecznościowych.
  6. Doskonała organizacja pracy, inicjatywa i zaangażowanie w wykonywaniu obowiązków.
  7. Odpowiedzialność, sumienność, terminowość.
  8. Komunikatywność, wysoka kultura osobista i pozytywne nastawienie do ludzi.
  9. Radzenie sobie w pracy pod presją czasu i odporność na stres.
Zakres obowiązków

Do najważniejszych zadań wykonywanych na stanowisku samodzielnego referenta należą:

  1. Obsługa kancelaryjna pism i korespondencji zgodnie z przepisami prawa i obowiązującą w szkole obsługą kancelaryjną.
  2. Bieżąca aktualizacja informacji w Systemie Informacji Oświatowej Szkoły.
  3. Monitorowanie obowiązku szkolnego uczniów z obwodu szkoły.
  4. Archiwizowanie dokumentacji w zakresie prowadzonych spraw.
  5. Obsługa interesantów, udzielanie informacji, wykonywanie czynności biurowych.
  6. Dbanie o właściwe zabezpieczenie dokumentacji szkolnej, zachowanie dyskrecji i tajemnicy służbowej załatwianych spraw.
  7. Wykonywanie wszelkich czynności związanych z ruchem uczniów (przyjęcia, przeniesienia etc.)
  8. Wykonywanie czynności związanych z rekrutacją do oddziałów przedszkolnych i klasy pierwszej.
  1. Dbanie o prawidłowy przepływ informacji w szkole.
  2. Redagowanie pism, decyzji administracyjnych, zaświadczeń zleconych przez dyrektora szkoły.
  3. Wyrabianie dokumentów takich jak legitymacja szkolna, karta rowerowa, sporządzanie duplikatów i odpisów świadectw.
  4. Dokonywanie zaopatrzenia w dzienniki, druki specjalne, druki powszechnego użytku
    i materiały biurowe.
  5. Kontrola faktur i rachunków za zakupione usługi i materiały pod względem merytorycznym, opis faktur.
  6. Przygotowanie sprawozdań, np. PFRON.
  7. Prowadzenie spraw dotyczących ubezpieczeń nauczycieli, PPK.
  8. Monitorowanie poczty elektronicznej szkoły.
  9. Pomoc przy organizacji imprez i uroczystości szkolnych.
  10. Przestrzeganie zasad bhp, norm moralnych i etycznych oraz zasad współżycia społecznego.
  11. Wykonywanie innych czynności i zadań podyktowanych sytuacją organizacyjną
    i funkcjonowaniem szkoły oraz zleconych na bieżąco przez dyrektora.
Wymagane dokumenty
  1. List motywacyjny.
  2. CV
  3. Kserokopie dyplomów, świadectw i zaświadczeń potwierdzających kwalifikacje, uprawnienia, umiejętności.
  4. Kserokopie świadectw lub zaświadczeń potwierdzających przebieg pracy zawodowej.
  5. Oświadczenie, że kandydat posiada obywatelstwo polskie, ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych, oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. (wzór w załączniku)
  6. Oświadczenie, że kandydat wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych zgodnie z pkt 32, pkt 42, pkt 43, pkt 171 preambuły, art. 4 pkt 11, art. 5 ust. 1 lit. b, art. 7 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r.
    w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych
    i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE Dz.U. UE. L. 2016.1 w celach przeprowadzenia naboru na stanowisko samodzielnego referenta. (wzór w załączniku)
  7. Kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata
    z orzeczoną niepełnosprawnością.
  8. Kwestionariusz osobowy. (wzór w załączniku)
  9. Oświadczenia i dokumenty składane w drodze przeprowadzanego naboru muszą być podpisane własnoręcznie.
Warunki pracy
  1. Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
  2. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy - 1 etat tj. 40 godzin tygodniowo
    (poniedziałek -  piątek, w godzinach 07:00-15:00),
  3. Praca ma charakter pracy administracyjno-biurowej, bezpośredni kontakt z innymi pracownikami oraz uczniami i rodzicami.
  4. Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie.
  5. Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów).
  6. Oświetlenie naturalne i sztuczne.
  7. Praca w życzliwym i otwartym zespole pracowników.
  8. Wsparcie w okresie wdrożenia oraz przy realizacji codziennych obowiązków.
  9. Dodatkowe wynagrodzenie w postaci 13-tej pensji i jubileuszy.
  10. Świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych: m.in. „wczasy pod gruszą”, dopłata do wypoczynku.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia niniejszego ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Szkole Podstawowej nr 2 im. Tadeusza Kościuszki w Łęcznej, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

Miejsce składania dokumentów

Oferty należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem „Nabór na stanowisko urzędnicze - samodzielny referent" w terminie do 29 maja 2024 r., do godziny 14:00 w sekretariacie Szkoły Podstawowej nr 2 im. Tadeusza Kościuszki w Łęcznej, ul. Szkolna 53, 21-010 Łęczna, lub pocztą tradycyjną na wymieniony wyżej adres. Dokumenty, które wpłyną do Szkoły po upływie tego terminu nie będą rozpatrywane.

Uwagi

Klauzula informacyjna o ochronie danych osobowych w procesie rekrutacji.

Zgodnie z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE — Dz. U. UE. 1.2016.1, informujemy, że administratorem danych jest Szkoła Podstawowa nr 2 im. Tadeusza Kościuszki w Łęcznej, ul. Szkolna 53 i ul. Marszałka Piłsudskiego 12, 21-010 Łęczna. Dane osobowe przetwarzane są w celach rekrutacyjnych. Informujemy, że w procesie rekrutacji Szkoła Podstawowa nr 2 im. Tadeusza Kościuszki
w Łęcznej postępuje zgodnie z przepisami prawa określonymi w art. 221 § 1 KP i wnosi
o przekazanie danych osobowych określonych tymi przepisami, tj. imię (imiona) i nazwisko, datę urodzenia, dane kontaktowe, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, przebieg dotychczasowego zatrudnienia. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, cofnięcia zgody w każdym czasie. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane do momentu zakończenia rekrutacji.

Załączniki
  • docx 12,8 KB pobrano: 39 razy
  • doc 26,5 KB pobrano: 50 razy
  • docx 13,2 KB pobrano: 26 razy
  • pdf 282 KB pobrano: 43 razy
  • pdf 4,74 MB pobrano: 51 razy
  • Wyniki
    Wyniki naboru na stanowisko urzędnicze
    Informacja nie jest już dostępna

    Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Łukasz Bogusz
    Dodano do BIP dnia 17-05-2024 14:19:01